Wednesday 13 July 2011

My friend...Over???

Nie kawan-kawan aku....dri sekolah menengah datuk bahaman...kmi ni kira geng p'ganas skol......ops,silap bkn p'ganas tp pengawas sekolah yg amat berdedikasi,tp kdng2 OVER sikit...huhu...JOm2 follow me....ikuti ksh mereka..



Nie nama dye farah wahida bt mohd sabri...nma ala2...farawahida penyanyi 2...dye ne hebat oo..kimia AA+...patut disayangi ckgu kimia aku,ngee...aku pngil dye pah,x tau la npe...tp dye bapak la x suke aku pngil dye pah,coz  cm bunyi pelepah kot(gelak jahat)..tp who's cre??hihi...dye ne dak bek tau..comey lg.,ad chance nk msuk line...ank cikgu maziah,cikgu skol 2 gak,ptut famous kalah angelina jolie..hohoho..tp ble fikir kn ak lgi famous..huhu..pandai wat cake,sape nk tmpah kek kwin bole la wat order kt kwan aku ney,rase kek dye,kalah kedai kek kak.yah 2,yg dah bertahun2 wat kek..:-P Ha,lg stu kawn aku ney suka sngt blnje owg..kre murah hati la..so,jom rmai2 kte kwn sme dye,hari2 ley dapat mkn free!!!




Nie knl x??ala plakon bru..x kn x kenal kot... sakinah bt suhaimi,pelakon wanita terbaik akn dtang..hohoho...kinah nie,ayu kan..hihi..lmah lembut pastu best student skolah kot...minat gila ngn mamat korea,aku x faham btol mcm mane la ley minat mamat gay gt2(gelak jahat)....ramai gak peminat kinah ney kalah miss world,berduyun2 owg isi borng nk jd kwan dye,haha..ayah dye ckgu kt bahaman gak,so sume owg sure kenal dye..nk mjadi kn cte aku lg pnjg,pnah la dulu pgi camping kt hutan mane nth,lupe dah,(hilang ingatan)...camping tuk pengawas-pengawas skola,alkisah bermule ble kte owg kne msuk hutan yg tebal dan menakut kn,hohoho...tbe2 satu kjadian yg x jngka berlaku,jeng!jeng!...kwn aku ni terkene(x disengajakan) gigitan...Oh,no!!!pacat's.......kasihan...:-p

ni la kwan2 aku...walau apu pun terjadi,hopely we are frend 4 ever...jgn lupe kenangan2 kte...sory,aku tulis ad tersilap,terkata..haraf dimaafi,hee..gurau2 mnje gt2..merepek suda..chow dulu!!wasalam..

No comments:

Post a Comment